Linux Serverite ja Infrastruktuuri Hooldus

Haldame nii üksikuid Linux servereid kui ka suuremaid klastreid, võrke ja pilvelahendusi.

Kuna oleme täielikult spetsialiseerunud oma valdkonnale, siis meie reageerimiskiirus on turul levinud praktikast 2-4 korda kiirem ning teil on alati otsekontakt eksperdiga.

Teenustasemed (SLA)

Kriitiliste tööde reageerimisaeg
30 minutit (24/7/365)

Tavatööde reageerimisaeg
1 tööpäev

Kriitiliste tööde reageerimisaeg
2 tundi (24/7/365)

Tavatööde reageerimisaeg
2 tööpäeva

Mida täpselt hooldusteenus sisaldab?

Hoolduslepingu alusel tehtav tööMillal / kui tihti tehakse
Monitooringusüsteemi teavitustele reageerimine.24/7
Operatsioonisüsteemi ja rakenduste automaatsete teavitusmehanismidele (nt e-mail root-kasutajale) reageerimine.24/7
Riistvaralistele probleemidele (nt iDRAC, iLO, IPMI, BMC teavitustele) reageerimine füüsilise serveri hoolduse puhul24/7
Kliendi kriitilistele teavitustele reageerimine.24/7
Kliendi teavitamine avastatud või potentsiaalsetest probleemidest24/7
Kriitiliste turvauuenduste paigaldus.ASAP
Kõikide turvauuenduste (ka mittekriitiliste) perioodiline paigaldus.1-2 korda kuus
Süsteemide standardiseerituse hoidmine.Pidevalt
Süsteemide dokumentatsiooni haldus.Pidevalt
Varukoopia seadistus ning selle toimimise monitoorimine.Pidevalt
Teenuste seadistuses muudatuste tegemine.Vastavalt kliendi päringule
Teenuste optimeerimine.Vastavalt kliendi päringule
Logifailide analüüs ja kontroll.Vastavalt kliendi päringule
Kiirus-, koormus- ja muude testide läbiviimine.Vastavalt vajadusele
Koormusgraafikute analüüs.Vastavalt vajadusele
Varukoopiast andmete taastamineVastavalt kliendi päringule
Tehnilistele operatsioonisüsteemi-spetsiifilistele probleemidele lahenduse otsimine.Vastavalt vajadusele
Operatsioonisüsteemi ja tuuma (Kerneli) seadistuse muutmine, optimeerimine.Vastavalt vajadusele
Ettepanekute tegemine riistvara või tarkvara lisamise, uuendamise, väljavahetamise vms osas.Vastavalt vajadusele
Serveri või selle dokumentatsiooni kohta esitatud infopäringutele vastamine.Vastavalt kliendi päringule
Asjassepuutuv konsultatsioonVastavalt kliendi päringule

Lisaväärtused

Hinnanäited

Kuna täpne hind sõltub mitmetest teguritest, siis teeme igale päringule eraldi hinnapakkumise. Toome välja mõned näited.

Infrastruktuuri kasutusSeadmed SLAHinnanguline kuutasu
ISP tuumvõrk10+ erinevat võrguseadet/ruuteritPremium1000€
Kontori võrk2x Linux ruuter (n+1 seadistus), 3x switch, 3x APStandard224€
Väikekontori võrk1x Linux ruuter, 1x switch, 1x APStandard96€
Eriotstarbeline infosüsteemAWS 8-node + pilveinfraPremium360€
Eriotstarbeline infosüsteem2 füüsilisest serverist koosnev DRBD-klaster, switch, 5G ruuterPremium264€
Kubernetes klaster3 master, 2 workerStandard192€
Ettevõtte IT infra42U kapp täis erinevaid seadmeidStandard496€
Magento e-pood1 VPS serverStandard128€
Magento e-pood2*3 node klaster (live+prelive)Premium312€
Arendusserver (GPU, AI)1 füüsiline serverStandard128€
Failiserver (OwnCloud + VPN)1 VPSStandard80€
Hostinguserver1 VPS, legacy PHP versionid, palju kasutajaidStandard176€
Andmebaasiserverite kogumik5 serverit, kõik sarnased aga eraldiseisvad teenusedStandard256€

* kõikidele hindadele lisandub käibemaks

Võtke meiega ühendust

Kirjeldage meile oma infrastruktuuri ning teeme teile konkreetse pakkumise. Soovi korral saame aidata teil oma süsteeme kaardistada.

Klienditugi

tugi@xf.ee | 6 212 510

Info ja müük

info@xf.ee | 555 31 594

Soovite pakkumist
või lisainfot?

või helistage kohe: